Tillægsløsninger der giver din Business Central flere muligheder

Vi har udviklet forskellige tillægsløsninger til Microsoft Dynamics 365 Business Central i fællesskab med gode kompetente samarbejdspartnere. Vores tillægsløsninger er til for at gøre hverdagen lettere i virksomheder, der håndterer projekter, sager, tidsregistreringer, vægtafgifter og meget mere.

Dynamics NAV - Microsoft Business Central 365(mobil)

Tillægsløsninger

Herunder kan du se nogle af de tillægsløsninger, vi tilbyder vors kunder i dag til deres Business Central løsning. Kan du ikke finde den løsning, du har brug for, må du meget gerne kontakte os. Måske kan vi hjælpe alligevel.

Abonnementsfakturering

Med abonnementsstyring får I en lettere og hurtigere måde at håndtere jeres abonnementsopkrævninger på

Rapportpakke 365

Rapportudskrifter du nemt kan tilpasse f.eks. informationer og referencer, og som matcher dansk standard.

Document Capture

Continia Document Capture er den komplette løsning til dokument- og fakturagodkendelse.

Payment Management

Continia Payment Management er en unik kommunikationsløsning, der gør det muligt at sende betalinger fra Business Central direkte til din bank.

Nemhandel 365

Send nemt og simpelt EAN-fakturaer direkte fra dit økonomisystem med Nemhandel 365.

Gebyrmodul

Få automatisk at beregnet, tilføjet og administreret gebyrer og afgifter på dine fakturaer. 

ZENEGY Time

Zenegy Time er tidsregistrering skræddersyet til din virksomhed. Udnyt tiden maximalt med Time, der giver overblik og skaber større effektivitet.

CO2-modul

CO2-modul lægger CO2-faktorer ind på din virksomheds posteringer, hvad enten de er generelle eller tidsbestemte, og dette sker helt automatisk.

EAZYweight

Ved at integrere direkte med din virksomheds vægtsystem, overfører EAZYweight nøjagtig data fra din vægt, direkte ind i dit ERP-system.

EAZYrent

Vi har udviklet denne stærke løsning, som dækker behovet for at inkorporere jeres udlejningsforretning af ressourcer i Business Central.

Sagsfakturering

Sagsfakturering til Business Central gør det lettere for din virksomhed at oprette fakturaer til kunderne med automatisering.

Det siger vores kunder

Vil du også skrive en anmeldelse til os?