Effektiviser din dokumenthåndtering med EAZYdocs til Microsoft Dynamics 365 Business Central

Ved at oprette et mappesystem direkte i hver sag, din virksomhed opretter på en kunde, skaber EAZYdocs let adgang til relevante dokumenter, direkte i hver sag. Hvilket sikrer organiseret lagring af dokumenter, sikkert, med direkte adgang gennem sagen.

EAZYdocs

til Business Central
14.995 DKK Engangs-installation
  • Installation
  • Opsætning i Business Central
  • 1 times undervisning i brug

Velkommen til den nye æra af dokumentstyring

Hos Dynamics Inspire, forstår vi udfordringerne ved at håndtere vigtige dokumenter i en hurtigt skiftende forretningsverden.

Derfor har vi udviklet EAZYdocs – den ultimative løsning inden for dokumenthåndtering, der er fuldt integreret med Microsoft Dynamics 365 Business Central. EAZYdocs er skræddersyet til dynamisk at strømline hver eneste facet af dit dokumenthåndteringsbehov.

Automatiseret opret af dokumentstyring til hver sag

Med EAZYdocs behøver du aldrig mere at bekymre dig om manuel mappeoprettelse eller dokumentstyring. Når en ny sag oprettes for en kunde, genererer EAZYdocs automatisk en tilpasset mappestruktur i SharePoint, som synkroniseres direkte med din Business Central-database. Alt fra aftaler, plantegninger til tekniske dokumenter organiseres og er let tilgængelige, lige ved hånden.

EAZYdocs er et produkt udviklet af Dynamics Inspire, designet specifikt til brug med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Det er en dokumenthåndteringsløsning, der effektiviserer måden, hvorpå virksomheder organiserer og administrerer dokumenter inden for deres Enterprise Resource Planning (ERP) system. Med EAZYdocs kan virksomheder automatisk generere en tilpasset mappestruktur i SharePoint, når en ny sag oprettes, og denne struktur synkroniseres direkte med Business Central.

EAZYdocs løser en række almindelige udfordringer i forbindelse med dokumenthåndtering og dokumentstyring, hvilket gør det til en værdifuld tilføjelse til enhver organisation, der bruger Microsoft Dynamics 365 Business Central. 

Automatisering af repetitive opgaver

Traditionelt kræver oprettelse og vedligeholdelse af dokumentmappestrukturer betydelig manuel indsats. EAZYdocs automatiserer denne proces ved at skabe en foruddefineret mappestruktur, hver gang en ny sag oprettes. Dette sikrer konsistens og fjerner behovet for manuelt at oprette og organisere mapper, hvilket sparer tid og reducerer risikoen for menneskelige fejl.

Integration i Business Central

Ved at integrere direkte i Business Central sikrer EAZYdocs, at alle dokumenter og mapper er tilgængelige direkte fra ERP-systemet. Dette eliminerer behovet for at skifte mellem forskellige platforme og forenkler adgangen til vigtige dokumenter, hvilket øger produktiviteten.

Forbedret dokumenttilgængelighed og navigation

EAZYdocs forbedrer navigeringen inden for dokumenthåndteringssystemet, ved at tillade nem adgang til dokumenter gennem en velorganiseret og intuitiv mappestruktur. Denne struktur kan tilpasses efter virksomhedens specifikke behov, hvilket gør det lettere for medarbejdere at finde og håndtere relevante dokumenter hurtigt.

Effektivitet og tidsbesparelse

Ved at minimere manuelle indtastninger og forenkle processen for dokumentlagring og adgang, øger EAZYdocs den overordnede effektivitet. 

Reduceret risiko for fejl og mangler

Automatiseringen og den forbedrede struktur mindsker risikoen for menneskelige fejl, såsom forkert filhåndtering eller tab af vigtige dokumenter. Dette sikrer bedre datasikkerhed og pålidelighed i håndteringen af virksomhedsdata.

Skalerbarhed

EAZYdocs er designet til at skalere sammen med din virksomhed. Da systemet tillader skabelsen af flere mappeniveauer, kan det let tilpasses til at håndtere en stigende mængde data og dokumenter, som virksomheden vokser.

Revolutionér din dokumenthåndtering med EAZYdocs

Med EAZYdocs til Microsoft Dynamics 365 Business Central bliver dokumenthåndtering enkel og effektiv. Glem alt om besværlige, manuelle processer; når du opretter en ny sag, skaber EAZYdocs automatisk en tilpasset mappestruktur i SharePoint, perfekt synkroniseret med Business Central.

Med funktioner som drag and drop-indlæsning og automatiske undermapper sparer du værdifuld tid og undgår fejl. Aldrig har navigation og dokumentstyring været mere problemfri. Oplev, hvordan EAZYdocs forvandler din arbejdsdag ved at gøre dokumenthåndtering til en leg.

Vil du se lidt af funktionaliteten i EAZYdocs? Klik her og åben pdf’en.

Funktioner, der driver effektivitet

  • Flere mappeniveauer: Organiser dine sagsdata med mulighed for utallige undermapper, så alt er logisk og let at finde, samt ens fra sag til sag.
  • Direkte adgang til lagring: Gem dokumenter direkte i de relevante mapper via en intuitiv drag-and-drop interface.
  • Reduceret manuelt arbejde: Automatisering af mapper og dokumenter minimerer behovet for manuelle indtastninger, hvilket reducerer fejl og sparer tid.
  • Nem navigation: Vores brugervenlige interface sikrer, at du nemt kan navigere i Business Central og finde de dokumenter, du har brug for – uden besvær.