Automatisk sagsfakturering
Sagsfakturering gør det lettere for din virksomhed, at oprette fakturaer til dine kunder. Denne udvidelse til Microsoft Business Central, har vi udviklet, for at gøre fakturering af sager og projekter, nemmere for dig. Spar tid og klik, når du skal oprette fakturaer og automatisér processen.
Vil du have en gratis opsætningsguide af sagsfakturering?
Få sagsfakturering i jeres eksisterende økonomisystem med vores gratis opsætningsguide til Business Central
Sagsfakturering
til Business Central-
Installering
-
Opsætning
-
Test af system
-
Videoguide
-
1 times undervisning
2 muligheder for sagsfakturering
Nem projekt faktura
Med Dynamics Inspires Sagsfakturering 1 bliver jeres sagsfakturering automatiseret. Ud fra kriterier, I selv opstiller, kan I nu udvælge, hvilke sager der skal oprettes fakturaer på og I kan endda gøre det i det tidsinterval, der giver mening for den enkelte sag. I får en både nemmere og mere fleksibel sagsfakturering med Sagsfakturering 1 til Business Central.
Hvilke fordele opnår jeg?
Standard processen for sagsfakturering i Business Central kan være lang og administrativt tung, hvorfor den også er svær at dokumentere kort. Hvis du er eksisterende bruger af Business Central og fakturer sager i dag, vil du kende de besværligheder, som opstår i den process.
Nedenfor fremgår de fordele du opnår med Dynamics Inspires Sagsfakturering 1:
- Undgå at skulle navigere til den specifikke sag
- Åbne de fakturerbare sagsplanlægningslinjer, som er dannet
- Manuelt vælge de konkrete varer eller lign, som blot kunne være faktureret direkte
- Manuel oprettelse af den enkelte faktura
- Manuel efterfølgende navigering til den oprettede faktura
- Navigere til næste tilsvarende sag og gentage processen
- Undgå manuelt arbejde og kontrol af samlefakturering af 2 eller flere sager
- Optimering af cash-flow og likviditet
- Spar tid på den administrative proces og minimer gentagelsesopgaver, som kræver minimal kontrol
Automatisk projekt fakturering
Som det gælder for Sagsfakturering 1, gælder det også for Sagsfakturering 2, at modulet gør jeres faktureringsarbejde nemmere – faktisk vil vi næsten vove den påstand, at det også gør jer mindre trætte.
Sagsfakturering 2 er nemlig Dynamics Inspires svar på, hvordan I kan forenkle jeres sagsfakturering, når I har mange små sager. Det er tungt og trættende at skulle ind i systemet hver gang for at finde en sag, gå ind på sagsopgaven, skubbe den over til fakturaen og så videre og så videre – det bliver til rigtig mange klik på en dag!
Det kan I slippe for med Sagsfakturering 2, som væsentligt forenkler processen for jer. Her får I muligheden for at oprette generiske sagsplanlægningslinjer for hver af jeres sagstyper én gang for alle og klare resten med kun få klik.
Hvad er forskellen fra Sagsfakturering 1?
- Undgå at skulle navigere til den specifikke sag
- Opret faktura som helt alm. salgsfaktura direkte fra kundekortet
- Påfør sagsnumre og sagsopgavenumre direkte på dine fakturalinjer
- Bogfør og send faktura
- Nødvendigt data på sagen er blevet oprettet automatisk og linket med din salgsfaktura
- Spar tid på den administrative proces og minimer gentagelsesopgaver.
Elektronisk fakturering gjort nemmere
Sagsfakturering kan spare din virksomhed for mange arbejdstimer. En bogføringsmedarbejder kan arbejde så effektivt som 3 med vores system. Kontakt os for at høre mere her.