Onboarding til EAZYwork

Mangler din virksomhed et større overblik over jeres sager? Og har I brug for, at byggeleder og økonomiafdeling får en nemmere håndtering af sagerne, økonomien og faktureringen, som tilmed er integreret med jeres økonomisystem Dynamics 365 Business Central?

Mange virksomheder i bygge- og projektbranchen oplever, at standardfunktionerne i Business Central ikke giver det nødvendige overblik. Med EAZYWork får du en skræddersyet udvidelse, der optimerer dine arbejdsgange, minimerer fejl og skaber økonomisk tryghed i alle projektfaser.

Salgschef Jacob F. Meiland

”EAZYWork er den manglende brik i din Business Central-løsning. Med vores udvidelse får du et effektivt værktøj til at drive flere projekter, med højere sikkerhed og større overblik.” – Jacob, Salgschef hos Dynamics Inspire

Typiske udfordringer vores kunder oplever

Mere tid til det, der skaber værdi

Automatisering af manuelle processer frigiver timer hver måned, både i projektledelsen og i økonomiafdelingen. Det betyder mere tid til at fokusere på projektets fremdrift og mindre tid brugt på at finde og kontrollere tal.

Styrket bundlinje gennem færre fejl

Med præcise data, bedre styring af ekstraarbejde og mulighed for at tilbageholde betalinger, undgår du dyre fejl og sikrer, at alle ydelser bliver faktureret korrekt. Det skaber direkte værdi på bundlinjen.

Skab tryghed med realtid overblik

Ledelsen får adgang til opdaterede økonomiske nøgletal, oversigter og status på tværs af alle projekter. Det giver mulighed for hurtige og velunderbyggede beslutninger og eliminerer usikkerhed.

Flere projekter – Samlede ressourcer

Når systemet arbejder for dig, kan du skalere forretningen uden at ansætte flere i administrationen. Du får kapacitet til at håndtere flere projekter med de eksisterende ressourcer, uden at gå på kompromis med styringen.

Øget sikkerhed og færre økonomiske overraskelser

Med tidlig registrering af afvigelser og løbende opfølgning på økonomien, bliver du ikke taget på sengen af uforudsete udgifter. Det giver ro i maven, både i hverdagen og på direktionsgangen.

Vælg din EAZYwork onboarding-plan

Godt fra start

Til dig, der med din erfaring har et begrænset behov for hjælp til løsningen, men gerne vil have hjælp til at komme godt fra start.

Trygt i gang

Til dig, der prioriterer at få hjælp til at få sat programmet rigtigt op fra start og komme trygt i gang gennem undervisning og opstartshjælp.

Trygt i mål

Til dig, der prioriterer hjælp til at få en tryg opstart, hvor der er endnu større fokus på at få alle medarbejdere med på forandringen og trygt i mål.

GODT FRA START

75.000 kr.
  • Installation af EXTENSION
  • 1 times oprettelse af resourcer/medarbejdere
  • 5 timer til opsætning af sagsskabelon
  • 1 time til adhoc-support
  • ½ dags undervisning
  • Opsætning af for-registrering*
  • Undervisning i aftalesedler
  • Opsætning til 1 regnskab*
Billigt i gang

TRYGT I GANG

100.000 kr.
  • Installation af EXTENSION
  • 5 timers oprettelse af resourcer/medarbejdere
  • 1 dag til opsætning af sagsskabelon
  • 8 timer til adhoc-support
  • ½ dags undervisning
  • Opsætning af for-registrering*
  • Undervisning i aftalesedler
  • Opsætning til op til 2 regnskaber*
  • Integration til lønsystem
Mest populær

TRYGT I MÅL

145.000 kr.
  • Installation af EXTENSION
  • 1 times oprettelse af resourcer/medarbejdere
  • 1 ½ dag til opsætning af sagsskabelon
  • 16 timer til adhoc-support
  • 1 dags undervisning
  • Opsætning af for-registrering*
  • Undervisning i aftalesedler
  • Opsætning til 5 regnskaber
  • Integration til lønsystem
  • 1 dag udvidet hjælp til efterkalkulation
  • 1 dag udvidet hjælp til sagsskabelon
Mest Værdi

Styr på projektøkonomi fra start til slut

Med ét samlet overblik over budget, kalkulation, produktion og prognose sparer du tid på manuelle beregninger og reducerer risikoen for fejl. Økonomien er altid retvisende, og du kan træffe beslutninger på et sikkert grundlag.

Fuld kontrol over ekstraarbejde

Ekstraarbejde er en af de største risikofaktorer i byggeprojekter. Vores løsning gør det muligt at styre den økonomiske indflydelse direkte i Business Central og udsende ekstraarbejdssedler med få klik. Det sikrer, at intet går tabt, og at du får faktureret alt udført arbejde.

Hurtigere og mere præcis månedsafslutning

Igangværende arbejde kan opgøres på få minutter i stedet for timer eller dage. Det frigiver ressourcer i økonomiafdelingen og sikrer, at regnskabet altid afspejler den aktuelle status.

Smartere leverandørstyring og likviditet

Omkostninger registreres på projektet, inden leverandørfakturaen godkendes. Du kan tilbageholde dele af betalingen eller hele betalingen af fakturaen og undgår dermed forudbetaling eller fejlbetalinger. Det giver bedre likviditetsstyring og stærkere kontrol med udgifterne.

Proaktiv håndtering af afvigelser og kommende udgifter

Ved at registrere afvigelser tidligt får du indblik i kommende udgifter, før de rammer økonomien. Det giver bedre planlægning og færre ubehagelige overraskelser.

Ledelsesoverblik og rollecenter for byggeledere

Projektledere og byggeledere får adgang til et rollecenter med egne projekter, nøgleøkonomi og oversigtsbilleder. Det betyder mindre tid på at lede efter data og mere tid på at styre projektet effektivt.