Webintegration - automatisk integration til Business Central

Forøg effektiviteten i jeres regnskabshåndtering ved automatisk integration med Microsoft Business Central. Alle ordrer fra jeres webshop overføres problemfrit til regnskabet, hvor I nemt kan tilpasse bogføringen og betalingsprocessen efter jeres behov.

Webintegration

til Business Central
9.998 DKK
  • Installering
  • Manual
  • 1 times undervisning

Features og fordele ved Webintegration modulet

En gnidningsfri synkronisering fra din webshop til Business Central

Integrationen mellem din webshop (Magento eller WooCommerce) og Microsoft Business Central er en enestående løsning, der leverer ekstraordinære funktioner. Den overfører ordrer med skarp effektivitet, genererer fakturaer og håndterer kreditnotaer med præcision samt sikrer en gnidningsfri synkronisering af kunder, produkter og lagerbeholdninger. 

Vores imponerende integration fungerer på den måde, at ordrer fra din webshop overføres automatisk og fejlfrit til dit regnskab på de valgte ordrestadier. I regnskabet oprettes så en faktura eller en ordre, der inkluderer samtlige varelinjer fra webshop-ordren – I har endda friheden til at bestemme, hvordan disse fakturaer skal håndteres, og hvilke betalingsbetingelser der skal anvendes. Oprettelse og opdatering af kunder og produkter foregår på en lige så enkel facon og tilpasses naturligvis nøjagtigt efter jeres ønsker.

 

Et smugkig på funktionaliteten

Vi har lavet et lille overblik over, hvordan Webintegration ser ud, så du kan få et lille smugkig på det allerede nu. Har du nogle spørgsmål til det, må du endelig tage kontakt til os.

Smugkig Webintegration her.