Abonnementsstyring i Dynamics 365 Business Central
Automatisk opkrævning af faste og periodiske abonnementer
Sender din virksomhed abonnementsopkrævninger – der enten kan være faste eller periodiske - ud til jeres kunder? Har du brug for en lettere og hurtigere måde at håndtere dine opkrævninger på?

Få en nemmere, hurtigere og mere fejlfri bogføring
Med dette Abonnementsmodul til Dynamics 365 Business Central får du en løsning, hvor dit system automatisk sørger for, at dine opkrævninger bliver udført. Du slipper for manuelt at indtaste kundefakturaer, da systemet klarer det for dig. Det giver dig en nemmere, hurtigere og mere fejlfri bogføring hver måned.
Dine 5 stærke fordele med abonnementsstyring
Automatisér opkrævning af abonnementer
Undgå manuelle indtastninger på kundefakturaer
Få en sikker og mere fejlfri bogføring hver måned
Træk nemt en rapport over dine abonnementer
Opret og genbrug nemt abonnementsgrupper
Nem og enkel opkrævning af abonnementer
Du kan nemt oprette en abonnementsopkrævning på en kunde, hvor du fastlægger startdato og periodiserer opkrævningen.
Herefter sørger systemet selv for, at din kunde automatisk blive opkrævet fremadrettet.
Få stort overblik over dine abonnementskunder
Du kan nemt få et godt overblik over alle dine abonnementer. Udskriv en rapport, der hurtigt viser dig, hvilke abonnementer du har på din liste.
Du har endda mulighed for at få en filtreret visning af indtjening på kundens abonnementer.
Priser for abonnementspakker
Opstartsprisen er 4.998 kr. og inkluderer installering, opsætning, test, manual samt 60 minutters undervisning.
Har du ønsker til specifikke tilretninger, vil det blive lavet som en særskilt aftale.
Abonnementspakken følger antal brugere i Dynamics 365 Business Central (Full User og Team Member)