Frandsen Entreprenør A/S skiftede fra Artesa til Microsoft Business Central med EAZYwork

Vi havde ingen ventetid overhovedet

”Vores skift fra Artesa til Microsoft Business Central med EAZYwork har kørt utrolig godt: Problemerne blev løst og hverken tidsplan eller budget er overskredet” – fortæller Heidi Rolskov Warming, controller hos Frandsen Entreprenør A/S.

”Samarbejdet kørte fra dag et, alle aftaler er overholdt og de justeringer, der har været brug for, blev der blevet taget hånd om med det samme. Vi gik i luften på den aftalte dag og der var ingen nedetid overhovedet. Vi kunne udbetale løn, fakturere og holde butikken kørende under hele processen, hvor vi endda gik fra et regnskabsår til et andet”.

"Problemerne blev løst og hverken tidsplan eller budget er overskredet".

Heidi blev ansat hos Frandsen for ca. 4 år siden, hvor virksomheden kørte på Artesa. Det lå i luften, at systemet snart skulle udskiftes, da det ikke kunne følge med længere, hverken når det gjaldt opdateringer, visuelt indtryk eller brugervenlighed. Heidi fik ansvaret for system-skiftet og testede flere demoer for Enterprise Ressource Planning-løsninger. Microsoft Business Central med EAZYwork viste sig som det mest optimale for Frandsen.

Heidi havde hørt om Dynamics-Inspire i sit netværk og tog kontakt. Derefter gik det stærkt: ”Det har været så nemt! Jeg er vant til at kigge i mange økonomisystemer. Microsoft Business Central med EAZYwork virkede intuitivt og gav med det samme et godt overblik over vores sager, som jo ellers tit er komplicerede i en branche, hvor vi jonglerer med budgetter, underbudgetter, diverse omkostningstyper, -konti og meget mere”.

”Det har været så nemt! Microsoft Business Central med EAZYwork virkede intuitivt og gav med det samme et godt overblik over vores sager".

Den rigtige mavefornemmelse

”Vi har brændt nallerne på IT-systemer før, og har hverken tid eller penge til at fejle, så det var SÅ vigtigt, at vi kunne gå med den rigtige mavefornemmelse. Vi var med det samme på bølgelængde med Kristian – konsulenten fra Dynamics-Inspire, og det var helt afgørende. Jeg synes, jeg havde mange spørgsmål, men der blev altid fulgt op. Microsoft Business Central med EAZYwork er et standardprogram, og det giver os en tryghed for, at det virker og er opdateret” – siger Heidi Rolskov Warming.

Frandsens udbytte af implementeringen til Microsoft Business Central med EAZYwork har været større effektivitet, bedre overblik, et mere professionelt sagsflow og langt mindre tid på arkivering og print. Det giver desuden byggelederne bedre indblik i, hvordan deres sager går. 

”Selv hvis man ikke er IT-stærk, så kan man meget lettere se hvor problemerne er” – fortæller Heidi Rolskov Warming, der nu har fået tid til at kaste sig over opgaver, som ikke blev løst før. For eksempel skal der nu mere fokus på forretningsanalyse, Microsoft Power BI og andre udviklingsværktøjer.

"Microsoft Business Central med EAZYwork er et standardprogram, og det giver os en tryghed for, at det virker og er opdateret".


Vil du vide mere?

Overvejer du også at skifte din nuværende Atesa løsning ud med en Microsoft Dynamics økonomiløsning, eller vil du blot høre mere om denne løsning?

 

Så kontakt Jacob Meiland fra Dynamics-Inspire på tlf. 69 14 88 32 eller jfm@dynamics-inspire.dk