EAZYwork til Dynamics Business Central
Få fuldt overblik over sager direkte i dit økonomisystem
Har du brug for, at byggeleder og økonomiafdeling får en nemmere håndtering af sagerne, økonomien og faktureringen, som tilmed er integreret med jeres økonomisystem Dynamics 365 Business Central?
Eazywork giver et samlet overblik over jeres dokumenter, og gør det nemmere at streamline arbejdsprocesser i dag-til-dag-arbejdet. Det gør din dag på kontoret mere effektiv, når du har et løbende overblik over dækningsgrader og muligheden for nem tidsregistrering af projekter og styring af materialeforbrug.
Stort overblik over sager, materialer og økonomi i Business Central
Med EAZYwork til Dynamics Business Central får du en stærk IT-løsning til entreprenørbranchen. Din virksomheds medarbejdere får et stort overblik over alle jeres sager, materialer, tidsregistrering, ressourcer, planlægning og økonomi. I kan digitalisere og automatisere flere arbejdsprocesser, så I både reducerer og sparer tid på det manuelle arbejde.
Glade kunder, som også bruger EAZYwork i Business Central
Dine 5 stærke fordele med EAZYwork
Samlet overblik over sager og økonomi i Business Central
Elektroniske aftalesedler
Overblik over realiseret økonomi i forhold til budget og ekstra opgaver
Ikke-godkendte fakturaer medtages på sagerne ved modtagelse
Løbende overblik over dækningsgrader på flere niveauer

Stort og fælles overblik over projekter
Løsningen giver et stort og fælles overblik over alle byggeprojekter. Det gælder alt lige fra aktuelle sager, materialeforbrug, tidsregistrering, ressourcer til tidsplaner og økonomi.
I får en fælles IT-platform, hvor både byggeleder, projektleder og økonomiafdelingen kan få et fælles overblik og optimere kommunikationen omkring byggeprojekterne.

Georg Berg bruger EAZYwork
Begrænsningerne i branchesystemet Artesa fik byggevirksomheden Georg Berg A/S til at søge efter en mere fleksibel og fremtidssikret løsning.